fredag 14 januari 2011

Nu sitter man ensam ute i lummeluda och läser om hur man ska packa en ryggsäck vi längdskidor :P
Det verkar vara så j*vla lätt att hitta men det är det verkligen inte :P
Men man ska inte ge upp så jag hittade en sida som jag kan använda och få líte fakta om sånt.
Snart bär det av mot fjällen... Börjar bli lite nervös, men det kommer gå över när jag står och väntar på båten!!
Sen är det en vecka i fjällen som gäller för oss fritids elever sen när man ska hem så stannar man i sthlm över helgen :D Skit mysigt så ska man gå på stan man Mikis på fredagen så blir det väl en lite krog runda i våran huvudstad.
Det ser jag fram emot det är lite omvändning på vardagen.
Men hur jag ska hitta i sthlm det är en annan fråga har inte varit där på ett tag nu.....
Men jag kommer ju ha Annika så hjälper mig om jag går vilse i stor staden, vilket jag skulle kunna lyckas med..... bara för att jag är jag.....
Nej men nu ska jag inte skrämma upp mig själv soommm jag är sååå himla duktig på :P.
Men nu ska jag nog fortsätta och plugga och leta fakta...... Och sen ska jag tagga upp mig själv för ikväll!!!!!
Oj ska jag festa igen jag tycker inte att jag gör något annat just nu jag festade ju på nyår och sen ska jag festa igen...... Jaja man lever bara en gång.
Och den här gången kommer min älskling oxå att festa och det händer ännu mer sällan... Så man ska tagga upp honom oxå när han kommer hem från jobbet!!
Så ska vi kolla på en lägenhet ikväll!
Det händer ovanligt mycket på en fredag kväll för mig och Oskar men det tycker vi är kul!!!!


Men nu ska jag plugga lite till!!!!

Byebye på er!!!! Hoppas ni får en bra Fredag kväll!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar