onsdag 12 december 2012

Våldgästning ;)

Hmm snart borde folket komma hit.
Mamma och Noah kommer nog först skulle jag tro, jag älskar när det kommer folk :D
För då är jag inte ensam.
När man går hemma och är arbetslös så tappar man liksom greppet ibland. Jag har typ svårt att fatta att det snart är jul.
Men ser fram emot jul i den nya lägenheten!!!
Sen kan jag inte låta bli att tänka på att vi bara fick en jul i den andra lägenheten.
Åh va jag skulle vilja ha mitt julpynt som låg under sängen i den gamla lägenheten! Men när det väl hände så ville man ju inte direkt gräva fram det under all blöt isolering...
Jag satt och kollade på bilderna efter branden, och man kan inte hjälpa att sakna vissa saker som man hade.
Men jag är glad för det jag har nu!
Vi har en jätte fin lägenhet och ett underbart liv tillsammans!
Min lilla familj äger och jag älskar den!
Haha, Tira är just nu ute och leker i snön men hon kommer väl in snart :D
Jag tror inte att hon har bestämt sig om hon gillar snön eller om hon bara tycker att det är jobbig.
Hon är så otroligt söt just nu!
Hon har precis börjat sova i våran säng igen, hon börjar acceptera att vi bor här! Det tog ett tag men till slut så!
Jag var lite nervös över att hon inte skulle trivas här men nu så verkar det som om hon är väldigt nöjd med livet!
Och hon är så duktig med att vara ute och säga till när hon vill in igen!
Jag älskar min kisse!!!
Oskar han jobbar och står i som en dåre just nu! Det verkar som de är mycket på jobbet, men han är alltid glad när han kommer hem!
Jag är inte riktigt lika glad längre, jag börjar tröttna på att bara vara hemma!
Det tar på ens krafter just nu.... Och när man pratar med folket i min ålder så ser det likadant ut!
Men va fasen ska man göra då?!!?!
Alla jobb kräver ju att man har pluggat till vissa saker sen ska man ha några års erfarenhet men hur ska man kunna få det om man inte får jobba?
Men jag ska inte klaga det finns dom som har det värre än jag! Bläää jag tycker inte om att sitta hemma!
Nu börjar ja kunna tevetrblån på 5an....
Men nu ska jag mysa ner mig i soffan innan alla kommer och våldgästar mig!!!

Byebye, seeee you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar