fredag 30 augusti 2013

Ut med det gamla och in med det nya!

Allt börjar bli som vanligt igen och alla jobbiga tankar börjar släppa taget!
Massa bra känslor börjar fylla min ryggsäck, nya kontakter hjälper en att gå vidare och en annan miljö att läka i.
Och massa spännande saker kommer att hända mig i höst så jag hoppas att dom onda tankarna inte har tid att titta fram.
Massa hemliga saker kommer också att hända!
Att börja skolan var nog det bästa val jag någonsin gjort på väldigt länge!
Nu har man gått i skolan i två veckor och det är väldigt roligt :D
Min klass är nog den bästa ever!!!
Det känns som om en vardag är på väg tillbaka och det är såååå skönt!!!
Nu är man på rätt bana igen och det känns helt jävla underbart hoppas att det känns så här bra om ett halv år!
Det är massa nytt och det är väldigt nyttigt att få ny kunskap och att hitta nya kontakter och vänner!
Jag skulle inte ändra på något alls även om jag fick välja om!
Nu börjar man se en framtid i livet och man har en plan på hur allt ska se ut!
Äntligen kan man drömma igen och det är den bästa känslan.
Men det är tungt att komma in i plugg tänket igen efter några år utanför skolan, men det är inte alls så mycket att tänka på som i gymnasiet!
Inga betyg och allt är frivilligt och det är det bästa.
Det känns tungt att åka till turkiet i  höst hoppas att man hänger med ändå!
Att lära sig NVC är väldigt häftigt att lära sig att prata utan måsten och krav!
Jag ser fram emot två år med underbara vänner och spännande kurser!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar