måndag 25 oktober 2010

Idag kommer min moster Christina och mina kusiner och tar en fika med mig, mamma och Noah :D
Massa kakor har handlats och kaffebryggaren står på :D
Jag tror att Noah vet vad som kommer ske han har varit så uppe i varv idag!
Han har dragit i dator när man skulle betala räkningar sen skulle han ta min pärm med papper!
Blä va pengarna försvinner när dom äckliga räkningarna kommer, finns ingenting som är så trist som att betala räkningarna.... Pengarna bara försvinner.. Men men det tillkommer väl när man blir "vuxen".
Idag försvann det nästan 700 kr... Och den nya jackan jag vill ha kostar 600... Jag skulle kunna köpa en jacka för dom pengarna... Men men det till hör väl.. Trist som f*n men men men...
Han kommer snart få leka av sig med kusinerna!
Har inte sett dom på ett tag nu, det ska bli mysigt att ha dom här!
Just nu sitter man bara och väntar på att dom ska komma, mamma och Noah sitter på golvet och kastar boll medans jag skriver.
Kanske blir en liten stunds spelande, har inte spelat sims2 på ett tag.
Nu har Noah tagit sig ut i hallen.
Och nu ska det "bakas" bullar, in i ugnen sen är klart kan inte bli lättare än så.
Men nu kom dom så jag ska vara social en stund ifall!


Ha det bra så länge <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar