torsdag 14 oktober 2010

Snart är veckan slut :-)

Heeeej alla läsare!!! <3

Nu har jag inte skrivit på ett ganska långt tag!!!
Men nu ska jag bli bättre igen!!!
Nu sitter man bara och tar det lugnt och ser på tv medans min älskling spelar!
Just nu käns skolan ganska oseriöst.... det känns som om tiden bara går och man är bara där.... Man sitter där och gör vad man ska men tiden går inte lika fort som den borde alla gånger.. Man kommer från en lektion och går till en annan bara massa tomrum undertiden... Jag undrar varför allt känns ganska meningslöst men skolan just nu....
Den är ju ändå snart slut men det kanske är det som är problemet med..

Men jag har ju min älskling, vänner och såklart min familj!!!
Men det saknas en liten liten del av mig men den finns inte tillgänglig som jag vill att den ska....
Personen är ganska långt bort och finns inte riktigt där när man behöver den... Den nästan viktigaste delen i mitt liv finns inte riktigt när jag vill....
När allt kommer ikapp mig så finns det inte så mycket jag kan göra, jag vill bara lägga mig ner och glömma allt som har hänt...

Jag vill bara att allt jag har varit med om ska försvinna så jag inte har något att komma ihåg och må dåligt över...
Det hade varit så skönt om de var en dag då jag kunde slippa alla tankar som jag har..... Alla mina drömmar som kommer i omgångar.. Dom som får mig att gråta när jag tänker på det för mycket.. Jag skulle bara vilja glömma allt ont för en vecka och se hur jag skulle må under den veckan..??!?!
Men det är ju såna saker som formar mig till den jag är!!


Sorry om det blev lite deppigt men det är så man känner sig ibland och då måste man skriva av sig lite :P

Men det kommer mer positivt i helgen, det kommer kanske hända lite mer kul i helgen!!!!


Bye bye på er så länge :):) <33<33<33<33<33

1 kommentar: