fredag 8 april 2011

Det blev en tur till mommo och moffa idag!!! det var jätte mysigt att träffa dom och lille vilden Roy! Han blev så jätte glad när jag, mamma och Noah kom så han började hoppa och det tyckte inte Noah om!!! Han började gråtta, men det löste sig till slut. Där ute fick vi doga bullar till fika och grillade hamburgare till lunch! Roy ville bara leka hela tiden, så när man var ute fick man kasta kottar till honom så han fick leka av sig lite!!! Han är sååå söööt, jag vill ta med honom hem!!! Jag hade beställt en percing med Ior på men jag fick inte den utan jag fick en med Nasse på!! Sen finns det inget nummer till hemsidan häller... Men jag slängde iväg ett mail till dom!! Hoppas nu att det blir bra! Jag vill inte betalla pengar för en percing jag inte vill ha!!! Det är onödigt att göra det, så jag hoppas att dom hör av sig snart!!! Men men jag vill att den andra percingen kommer, men den fans inte kvar på sidan häller..... SUCK. Ibland blir man lite lagom trött på saker!!! Och nu när man kom hem så var det på med tv och där blir det massa barnprogram..... Det är inte jätte kul att sitta och titta på.... Men men hoppas att allt löser sig snart!!!! Byebye seee yoooou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar