fredag 15 april 2011

KONSTIG dag, men bra!!!

Hmmm jobbigt att åka till stan kl 9.10 för att skolan börjar 11.30! Hittade sällskap på skolan så jag dog inte!!
En helt underbar dag i solen här på soliga Gotland och soligt var det med!!

Sen var det ner på studiebesök med klassen, och det gick ganska bra klassen fick lite idéer under tiden. Hehe, vi kom verkligen på massa kul! Men allt roligt tar slut, som allt ammat!
Efter vårat givande studiebesök åkte jag, Mikaela och Simon T till öster för att titta till läget!
När bi kom dit så passade vi på att kolla på lite student klänningar, det är ju dags för sånt!

Efter ett tag så försvann Simon och det var lite tråkigt men då blev det lite girl time för mig och Mikis!!
Vi lämnade våra väskor i ett skåp innan vi började våran runda på stan.
Efter ett tag blev vi lite sugna på glass så då tänkte vi gå och hämta våra grejer i skåpet!
När vi kommer ditt så finns det inget i det skåp vi lämnat våra saker!!! Genast kände jag hur paniken steg i höjder!!! Sen ser jag Mikis springa bort till kassan för att fråga om dom sett något! Men det visar sig att det är dom som öppnat det för att det vra en äldre dam som ringt och sagt att hon hade glömt sina saker i det skåp vi hade!!
Som tur är så finns alla grejer hos personalen i tryggt förvar!! Det var en lättnad kan jag lova er alla!!!
Efter vi fått våra saker och ett panik samtal till min Älskling så gick jag och Mikis åt olika, med varsin triss lott som vi fick för besväret!!
Jag vann 75 kr på min lott!!!!

Jag och Älskling åkte sen hem till lummelunda för att ta det lite lugnt!
Sitta framför datan var inte över drivet kul, så vi åkte ner tll havet och tog det lugnt istället!! Det var mycket mysigare!!!
Det var varmt men vattnat var kallt!!! Men var ju nästan bara tvunget att doppa fötterna i havet för första gången i år!!!!
Det var riktigt mysigt att sitta och titta på vattnet och bara lyssna, men så klart blir det lite yr när jag och älskling är på samma plats!!!

Va kvällen har att erbjuda det får vi ännu se!!!!!

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar