måndag 2 maj 2011

TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

NU sitter man i skolan och vill inget annat än att åka hem!!!!
JAg kände på mig att det skulle bli en jävla dag som vanligt! Ingenting är roligt i skolan just nu.... Alla bara är iritterade på vandra och ingenting är som innan!!! Jag vill bara hem och dra täcket över huvudet och somna om!!
Glömma allt som har med den j**la skolan och göra!!!
Jag bara längtar tills studenten... Men det är snart som tur är!! Men vissa kommer man sakna med några kommer man inte sakna!!!!
Men det här humöret är kanske bara för att jag är trött!?
Jag brukar inte dampa ur mig på bloggen, men idag kände jag för det!!! Men dagen kanske snart tar slut, man kan ju hoppas!!!
Men men skolan är som den är..... Alla vill olika saker och det kan jag väll fatta men sluta bli arg på vandra!!!

Min helg har verkligen varit underbar och det tackar jag för!!!! Annars vet jag inte hur jag skulle palla skolan som den är nu!!! Har ett par underbara vänner som man verkligen kan ty sig till! En helt underbar valborg har jag haft!!!

På tisdag ska man träffa Zimone och ta en fika och bara snacka skit!! Det ska bli hur trevligt som helst!!! Längtar redan nugår bra kan hända på en dålig vecka!!!

Byebye see you!

Sorry för dampen!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar