fredag 23 september 2011

Nu är allt som det ska i livet!!!!


Jag har verkligen det Jätte bra och skulle aldrig ändra på det!!!
Jag bor nu i en lägenhet i stan med min älskade Oskar!
Vi har varit tillsammans i över två år! Jag älskar honom lika mycket om inte mer!!!!!!!!!!
Jag har en underbar familj och det har Oskar oxå!!!
Han har en familj som jag är glad över att få vara med i!!
Jag har underbara vänner som alltid finns nära!!! Dom ställer alltid upp!! Vissa kommer in ända från Hemse om man ber dom!!! Hur kunde en sån som jag få ett sådant underbart liv??!
Ett sådant underbart liv finns väl bara i drömmarnas land?!? Eller har jag haft tur att få det att bara kliva in i?
Den här sommaren har varit underbar, jag har bott i Tofta, jag har träffat härliga norrlänningar som jag saknar väldigt mycket, jag har firat två år med älsklig, jag har varit i sthlm med Elin & Jezzie & Älskling såklart.
Och vi har flyttat till en egen lägenhet i stan!!
OCH JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!! Saknar klassen nu när alla som barn börjat skolan igen!!!
Men försöker tänka på annat just nu.. Har ganska mycket att göra nu dom dagar som kommer!! Oskar fyller snart 21 och då kommer det massa folk hit för att gratta honom!! Sen så har man ju lite inflyttnings fika för familjen! Jag tog två flugor i en smäll! Men nu blir det mycket bakande tills dess ska oxå hinna tvätta och städa lägenheten!
Imorgon kommer min älskade lillebror Noah och är hos oss ett par timmar!!! Det ska bli mys!!!

Så mitt liv kan bara inte bli bättre just nu, det enda jag kan komma på som plågar mig är mitt jä**a knä som inte vill att jag ska jobba mer än tre dagar...... Och man väntar ännu svar från docktorn, men det dröjer väl ett tag till? Men vad kan man vänta sig?

Men nu ska jag försöka och göra någon nytta!
Byebye see you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar