onsdag 7 mars 2012

Nevös!!!

Hmm dagarna bara går och går... Snart ska man på interjuv på detsination gotland! jag är skit taggad och hoppas verkligen att jag kommer få jobbet. Jag kommer vara världens bästa kabinvärd!
Jag hoppas och hoppas på att jag får det! Jag behöver att jobb just nu.. Det är bara massa krångel med det j*vla försäkringskassan... Första gången fick jag bara 800 kr och det var inte lätt att leva på!
Och denhär månaden har det bara krånglat! Jag vill bara ha ett jobb så pengarna kommer in på kontot och för att det ska bli skönt att börja göra någonting.
Träffa nya arbetskamrater, träffa nya kunder och få nya vänner på köpet!
Det verkar vara ett häftigt jobb man får jobba mycket och vara ledig ganska mycket, men jag kommer jobba häcken av mig för att få vara kvar efter sommaren för just nu letar jag verkligen efter ett heltids jobb.
För det är det jag behöver, men jag är ju sån j*vla bar så det är klart jag får jobbet! Sen har jag ju mina kontakter på båten och jag hoppas att han kommer säga bar saker om mig men det klart han kommer göra han är ju världens bästa låsas pappa!

Jag är så taggad och det är tack vare alla underbara människor på MiRoi! Coacherna är helt underbara och hjälper verkligen en om man har problem med något!
Jag kan ingen annat än att tacka dom!
Massa vänner har man pckså fått, Julia är ganska lycklig just nu och livet bara leker just nu!

Men nu sitter man bara hemma och tar det lugnt, man tvättar oxå såklart! Tvätta och städa det känns som om det är det enda man gör sen man flyttade hemifrån men det går ändå.
Det är ganska skönt att ha ett eget man man saknar någon att umgås med ibland när man är själv hemma! Det sälskap man har är en k*t katt som springer runt och skriker och gör saker man inte får.... Men hon är sååå jäkla söt så man kan inte vara sur på henne länge.

Sen fyller man snart år!!! Det händer mycket denhär månaden! Mars är en underbar månad!!!!

Men nu skriker tvätten så jag ska gå ner och hämta den!

Bybye see you!
Det känns som om det är det enda man gö, det och städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar