söndag 18 mars 2012

En lugn söndag än så länge ;)



Just nu sitter man och slappar innan man ska iväg till Maxi och köpa en tårta till fikat idag.



Det blir fika med min pappa som är nere på ön och några till!



Mys mys det är härligt att fylla år för då träffar man folk som man sällan träffar nuför tiden!



Men det bästa är att pappa är nere så man kan umgås med honom!



Det är skönt att träffa honom och att prata ut med honom, man hinner nästan inte det på några dagar!

Hoppas att allt går bra idag!

Och igår hade jag jätte trevligt med Älskling, Isak,Karlsson och Lotta! Köpte lite kött och potatisgratäng och grillade på kvällen.

Men man åt inte innan nio på kvällen men det var såå jäkla gott så det var värt väntan!


Och jag har fått jobb ska livet börja fixa sig nu!!

Jag har fått det jag vill ett jobb så man kan börja få kloka pengar.

FAAAAN VA JAG ÄR BRA!!!!


Men nu bär det av mot affären!!




Seee you!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar