torsdag 27 september 2012

Kan någon väcka mig?!

Kan ingen väcka mig?
Väcka mig ur den här drömmen som aldrig verkar ta slut....
Mardrömmen där mitt hem, mina kläder och alla mina saker vara försvann!!
Har jag vaknat eller sover jag än?
Allt känns så overkligt!
Det som har hänt mig och Oskar är som en verklig mardröm! Känslan som man hade är overkligt!
Varför har ingen väckt mig ännu?
För sånt här händer inte i verkligheten! Eller gör det?
Varför hände det just oss?
Har man gjort något?!
Var det slumpen? I så fall är det jävligt oretvist!
Sen så känns det ännu mer overkligt att försäkringen inte täckte... Så nu står jag har utan pengar..
Så jag står här helt blottad och utan några pengar alls...
Hur ska jag kunna börja om nu när jag inte har några pengar att börja om med..
Hur ska jag gör?!?!
Just nu har jag inga pengar alls och allt jag äger och kan kalla mitt får plats i några plast kassar... Varför fick jag inga visdoms ord?
Varför sa ingen att jag skulle skaffa en hemförsäkring!?
Men jag kunde ju ha tänkt själv..... Men nu är det försent... Jag kunde ju ha tänkt lite längre och skaffat en hemförsäkring.
Det hade hjälpt mig just nu.... Så jag hade något att gå på..
Just nu fattar jag inte riktigt hur jag ska göra med allt.. Räkningarna kommer ju ändå.. Och jag har inga pengar att betala mina räkningar med..
Va fan ska man göra nu..! Jag har ju inget jobb som man kan få ut några pengar på häller...
Och när jag var på arbetsförmedlingen så kollade dom och dom hittade inte ett enda jäkla jobb häller :P HAhaha va man älskar att bo på denna ö just nu!!  
Livet är bra oretvist just nu!
Skönt att man ska lämna den för en helg nu då... Hoppas att man finner ett lugn när man är i väg! Det tror jag att jag kommer göra! Åka på en lite tripp på Ikea och hälsa på lite folk.
Men nu ska jag sluta klaga och mysa med min underbara pojkvän en stund <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar