onsdag 2 februari 2011

Helt otroligt, jag har fått njuta av en sov morgon!!
Den var mysigare innan älsklingen åkte till jobbet :'/. Det finns inget mysigare att vakna upp på morgonen när han ligger bredvid!!
Har inte riktigt fattat att jag ska lämna honom i en vecka nu på fredag.... Det är jätte jobbigt. men han kommer att lämna mig vid båten så jag kan säga hej då till honom klokt!!
Just nu märker man hur mycket man bryr sig om varandra och att det kommer vara jätte jobbigt att åka här ifrån!!
Gråtten kommer nog sitta i halsen, men det kanske är fånigt??
Det tycker inte jag det vissar bara hur mycket man älskar varndra!!! Men annars har min morgon varit underbar!!
När jag kom upp från rummet så fick min lillebror syn på mig och blev jätte jätte glad :D.
Sen ville han inte släppa mig när jag skulle äta min frukost, men det är mysigt man vet iaf att han älskar en högt!!!
Sen är det bara otroligt att jag åt frukost det brukar jag inte göra längre....

Nu sitter man på rummet och väntar på att klockan ska gå!! Då kan Spotify vara en väldigt bra sak att ha!!
Man åker in för att ha en lektion idag... That Sucks bad!!
Jag ska kanske ha lite tur oxå för min mammas sambo skulle in till stan(visby) så jag kunde åka med honom in, och om jag har ännu mer tur kanske man kan åka med honom hem gen så man slipper springa runt i stan till kl 14.05....
Men jag skulle kanse behöva speinga förbi och köpa en ny bok till resan på fredag!!!

Men nu måste jag gå upp och ta en cigg!!!
Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar