fredag 11 februari 2011

Lååång men rolig dag!!!!

Dagen började med att vakna tidigt:P
Jag var uppe runt halv 9 och då var jag pigg!
Sen var det dags att åka till t-centralen och möta Mikis!!! Allt gick jätte bra att ta sig dit även om trafiken var lite kaos!
När vi väl träffades tappade Mikis sin mobil från rulltrappan..hihi det är bara honom som lyckas!
När vi skulle ge oss av så gick vi lite vilse men hittade snabbt till dit vi skulle!
Det blev inte så jätte länge på city innan vi skulle ut och äta på Mikis mosters jobb!
Sen åkte vi tillbaka till Galerian och gick runt och shopade lite innan vi skulle gå åt olika håll!
Jag möte upp Annika så att vi skulle kunna gå och kolla efter en balklänning till mig!! Och jag hittade den!
Jag hittade den vackraste klänningen i hela affären och jag är så lycklig att jag kan spricka!!!
Klänningen kommer att åka med mig hem på söndag!!!!
Efter ett tag av klännings provande så gick jag och Annika och åt lite på kina! En liten buffe var inte helt fel!!
Nu sitter man i soffan och tar det lugnt efter en hel dags shopping!!

Men nu är det Tv och mys som gäller!!!

Byebye, seee you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar