torsdag 3 februari 2011

Packa packa lite kappsäck!!

Hur fan ska man få ner allt i en jäkla väska?!?! Det är helt enkelt omöjligt!!!!
Sen ska man ju få med sig sakerna till Sthlm i en annan väska och en handväska som man kan ha med sig på planet.... Jag kommer att glömma hälften hemma....!
Nu vill jag bara lägga mig och sova lite så jag inte kommer vara as trött i morgon!!
Men ska och äta med min älskling innan oxå!!! Efter det så ska man redan sova man ska ju upp 05.45... Lever jag då?!?!
Men det kommer nog gå bra ändå!
I morgon blir det en lång dag på resandefot från kl 07.05 till kl 22.30... Sen på lördag ska man ut och åka 1 mil på längdskidor... Då lära man sova gott på lördag natt!!! Sen är det bara att gå upp igen äta frukost och gå till backen.... Här är det inegn rast och ingen vila under en vecka!!

Men jag överlever nog!!!!

Nu ska jag fortsätta med idiottin att få med allt i en väska!!!!

Byebye seee yoou

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar