onsdag 2 februari 2011

Saknar!!!!!

Ibland kan man sakna det som en gång var!!!
Jag saknar att ha alla roma "galningar" här hos mig!!! Att bara vara sig själv, ha kul och inte vara någon man inte är!
Jag drömmer ibland om hur kul vi hade när vi satte här och såg en film eller bara flumade och bara var VI!!!
Jag saknar det "gamla" roma när allt var bra och alla fanns där för en!!!
Allt var så bra och alla var lyckliga och kunde prata!!
Jag drömmer om allt vi har gjort alla timmar vi spenderade i hammarbacke och tiderna utanför pressan!!
När alla kände alla och man kunde prata med det flesta!!
Man kan undra vad som hände??
Växte vi upp så hastigt och glömde hur man har kul!!!
Glömde vi vandra??
Glömde vi vilka vi var, glömde vi hur kul vi hade??
Är det bara jag som längtar och än drömmer om allt vi en gång gjort!!!!!!!!!
Eller finns det fler som ibland tänker på de??
Glömde ni hur kul vi hade när vi satte här och såg på Ronny och Ragge här?? Jag kan ibland hoppas på att allt blir som för, men jag vet att det aldrig kommer hända!!!
Alla gick åt olika håll vid början av gymnasiet och valde sina egna vägar!! Jag säger inte att det var dåligt, det jag vill säga är att jag saknar er väldigt mycket!!!
Jag har aldrig mått så bra som jag gjorde då!!
Ni hjälpte mig alltid och ni dömde aldrig innan ni vist vem man pratade om!!!
Är det fel att tänka på det ibland??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar