torsdag 3 mars 2011

Fastlands resan

Nu sitter man och väntar på båten hem!!!
Har varit upp hos min far och hans familj och bott i en jätte mysig liten stuga med älsklingen!!!!
Det blev inte så lång tid hos min familj på fastlandet men det var något ändå.
Vi har bara tagit det lugnt och varit med familjen. Har busat mycket med Mys vovven Pimpim!
Vi har oxå hälsat på mitt lilla syster dotter nyaste tillskottet till familjen!
Det var en söt liten en!!!
Sen har det varit mycket mys och lugna dagar hos pappa. Allt har verkligen varit super bra och jag saknar dom redan! Det är alltid tungt att åka där ifrån..... Det blir inte så ofta man åker upp längre tyvärr.
Men det kan det bli ändring på!!!
Vi åkte upp i tisdags och åker hem idag, som sagt inte en lång visit men det var något ändå :D.
Men Oskar har gjort ett bra intryck på lilla syster min iaf!!
Hihi jag kommer inte ha det lätt nu!! :D
När vi skulle åka så kramade syster honom och sa " Jag älskar dig". Hur gullig är hon inte!!!! Värdens syster, kommer sakna henne jätte jätte mycket nu när vi åker hem!!!!

Men nu ska jag fixa lite på FB, så läs vidare ;)


OBS: bilder på stugan kommer sen ;)

Bye bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar