onsdag 10 november 2010

F**n vilket väder....!!!

Fasen hur länge ska det vara grått och mulet??!?
Det första jag hörde i morse var att det blåste och regnade ute och jag låg under mitt sköna täcke och ville inte riktigt gå upp.....

Jag vill ha tillbaka solen , vill inte ha regn och blåst!!!
Om det ska vara kallt kan det lika väl komma lite snö med, det blir man inte lika blöt....
När man gick till bussen i morse så vart man dyngsur och kände sig som en dränkt katt:P.
Såklart skulle det blåsa oxå så man frös!!! Först var man blöt och sen så skulle det på och blåsa så man frös till is.....


Sen kommer man in till skolan efter och där regnade lika mycket och blåste mer.....
Sen när man kommer in i klassrummet så är det lika grått där!!!Och man får reda på att man bara har två lektioner på dan... Då blir man ju nästan lite mer trött.. Då har man kämpat sig upp för att komma till skolan och då är det bara två jäkla lektioner på hela dan!!!!

Energin var nog ganska låg i klassen idag, alla var nog lika sugna på att gå upp i morse (inte alls).
Men det var ett lite plus att sluta tidigt oxå för då kan man sätta sig framför datan, se en film, ta det lugn och hoppas på att Oskar kommer hit ikväll!

Men jag hade Anna med mig hem idag och det var såklart jätte trevligt det med :)
Så kom Janne hem idag oxå så nu är hela familjen hemma!!

Och så hoppas jag på god mat i kväll, sen ska jag gå och lägga mig tidigt idag med så man är lite piggare i morgon! För i morgon händer det grejer då är det första hjälpen i skolan så vi ska leka med "blod" i morgon!
Och jag kan ju bara gissa hur det kommer sluta!!! ( i kaos ).

Men nu ska jag nog ta en lite power nap tror jag så jag kan vara social med mor och Janne sen !!!

Ha det bra så länge!!!!!
Puss puss från mig!!! <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar