måndag 15 november 2010

Måndag!!

Hur kommer det sig att helgerna går så himla fort??
Det hinner knappt bli fredag så är det måndag igen...
Men det är väl smällar man får ta när man ännu går i plugget...

Men det känns om den tiden också går alldeles för fort, snart står man där på en vagn och är "lite" onykter!
Sen vaknar man upp dagen efter med en ordentlig bakfylla och lite ångest över vad man ska göra sen...
Även om tiden går fort så känns det också som om den står still...

För man har så j*vla mycket att göra!!
Jag ska fixa svenskan och matten, men det kommer att gå bra, det är va jag i talar mig själv iaf! Det ska bara gå, annars kommer jag att bli lite depp över det. Men hur svårt ska det vara egentligen?

Men om veckorna kommer att gå så här fort vet jag inte om jag vill vara med längre! Det kommer kännas konstigt att springa ut på balkongen och se alla människor som samlats för att se sina barn, barnbarn, systerbarn, kusiner osv springa ut och veta att dom har klarat det!!

Det kommer alltid en tanke till mig, tänk om jag inte klara det?? Hur kommer det att gå då?? Då kanske det är jag som ser mina klasskamrater springa ut och jag får stå nere bland dom andra och bara se på!!
Det kommer aldrig ske, det ska jag bane mig jag se till!! Jag SKA stå där med min klass o ropa och kolla efter min familj!!

Jag kan ju inte säga något annat än att jag längtar efter den dagen, men samtidigt så fruktar jag den... Men jag vet att jag kommer dit jag med!!!

Hihi, kul tankar man har på en måndag kväll!!!

Puss puss, see you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar