onsdag 3 november 2010

Skola......

Jaha nu var man tillbaka i skolan.. Men det var en lugnt start med förstahjälpen.
Vi har fått lite allvar och "lite" lek samtidigt!!
Såklart försover man sig första dagen, men det löste man fort! Men vi började vist inte förens kl.09.00 såklart... Så egentligen försov jag mig inte. Tur att man har bra vänner med körkort:). Tack Regin det var jätte snällt att köra mig och Elin till skolan:).
Blev kanske lite sen igår.. Somnade kanske mycket försent...
Men slutade vid tolv så det är helt okej ändå..
Sen kommer man till det tråkiga... Utvecklingssamtal Med Bettan... Undrar hur det kommer gå.. Kommer kanske gå bra kanske kanske.. Man kan ju hoppas på det..
Snart kommer min mamma och Noah in för att vara med på mitt "roliga" samtal med läraren. Men det börjar inte förens halv två...
Sen ska man vänta på att Oskar som slutar vid 15.00, så ska man gå och kolla lite på julklappar till familj och vänner!
Men under den tiden kan mar sitta och vara Social med Anna.
Men nu ska hon på samtal, men nu har jag Elin på andra sidan om mig :)
Men mer info kommer sen senare!!!
BYEBYE SEE YOU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar