torsdag 18 november 2010

Skönt att vara hemma!!!

Nu får man sitta hemma och ta det lugnt!! Det gör man inte så ofta längre, man är över allt men aldrig hemma!
Bara den här veckan har jag varit hos Anna i två dar, varit hos Oskar en kväll och varit på föreläsning!! Idag har jag varit i stan med Anna så jag kom hem vid 17:00 så det var inte så jätte sent!
Så man hinner koppla av lite innan helgen också!!
Man ska ju bara vara upptagen hela helgen...
Men ska vara på ledarkurs kl 09:00 lördag - söndag så det är ingen vila här inte!!
I morgon ska man på bio och se Harry Potter med kusinerna, mamma och mostrarna!
Sen kommer pappa med båten på natten så man ska ner och säga hej efter bion!
Det ska bli kul att se han igen! Har pratat med honom lite nu under en period och det har varit bra!
Det är ju 70 års kalas på lördag!! Grattis till min underbara farmor!!
Så jag och Oskar ska dit och gratta henne!!
Det ska bli mysigt att träffa alla och prata med resten av släkten!!!
Nästa helg ska jag ÄNTLIGEN få jobba och få lite pengar till jul!! Så men kan köpa lite julklappar till familj och vänner!!
Har hittat massa julklappar som jag vill ha ju!
Var av 4 är böker, 1 tavla och en gosedjur(en Ior)!
Sen har jag hittat lite julklappar till andra!!!

Men nu ska jag se på tv med min kära mor!!!

Byebye seee you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar