fredag 12 november 2010


Sitter i skolan och ska snart sluta!!
Ska hem med Oskar sen, längtar längtar!!!!
Idag har det vekligen inte hänt någotintressant! Bara bråkat med svenska läraren igen....
Hon blir sur för att jag och Anna var på elevrådet... Men det måste man gå på, det är va vi alltid har hört iaf!
Men enligt henne så är det inte så...
Hmm undrar om hon vet var elevdemokrati är för något.. Passande för det var just det vi pratade om på elevrådet...
Hehe jag tyckte det var lite kul!
Alla elever pratade om att vissa lärare var jätte bra på det.. Men jag och Anna tänkte direkt på hur dålig våran lärare är på de!!
Så nu ska vi få göra vårat på prov på helgen, på våran lediga tid..
Är det ens tillåtet att göra så??? Men men det är bara att göra det så man slipper bråka ännu mer med henne.. Det är ganska jobbigt att argumentera med henne, för det är hopplöst.

Men igåe hade jag en underbar dag!!!
Var med Anna efter skolan och sen åkte vi hem till mig och sen kom Oskar hem och hade en överrasknig till mig, jag ville veta vad men det tänkte han inte säga!
Överrasningen var en rosa ros och en Ior strumpa till mobilen :)!
Jag blev jätte glad!!!


Till dig Oskar!!!!

Jag älskar dig!<3
Du är den underbaraste som finns älskling!
Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig!<3
När jag fick den underbart vackra rosen och en Ior mobilstrumpa!!(för er som undrar så samlar jag på Ior saker) så vill jag bara kasa mig över dig och aldrig släppa dig!!<3
Jag kommer att älska dig vad som än händer, även om vi kanske inte kommer att vara tillsammans i all evighet(men det är ju det jag vill) så kommer du alltid finns i mitt hjärta!<3.
Jág kan bara säga att jag älskar dig!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar