söndag 21 november 2010

Snacka om helg!!!

Denna helg har inte varit någon normal helg!!!
Jag har varit upp och i stan till kl 09:00 alla morna denna helg!!! Jag har varit på bio med familjen!! Sen skulle man åka och hälsa på pappa som kom med båten!
Sen var det start på ledarutbildningen och det började kl 09:00 på morgonen!!! Och efter det var hem och byta om för att åka tillbaka till stan för att grata farmor som firade 70 år!! Sen var man kvar i stan en stund!!! Sen var det bara att åka hem och villa inför idag!!
Det var bara att gå upp och åka iväg till ledarutbildningen och ha en hel dag där! Sen var det att tassa bort och fira min kusin!! Jag hann knappt mer än att komma in och sen var det dags att åka hem igen!!!
Nja denna helg kunde jag varit utan om jag ska vara ärligt! Det har verkligen varit fullt upp ingen rast eller villa!!!
Och nästa helg ska jag jobba!! När ska jag hinna sova??!?
Det kommer jag aldrig hinna!! Man ska tjäna loite pengar för att ha råd med alla julklappar man ska köpa :P
Jag vet inte om jag kommer leva i morgon i skolan..... jag kommer sitta och sova i morgon på psykologin!!
Sen har man hålla sig vaken när man står i ett mörker rum... Hur ska jag lyckas med det?? Det får vi allt se i morgon bitti!!!!

Men nu vill jag bara lägga mig och se en fil, och det är precis va jag ska göra oxå!!!
Ha det bra på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar