onsdag 10 november 2010

Idag har det varit en intressant dag.. Eller inte..!
Det var kallt att gå till bussen men inte lika kallt som igår!
Men var lite extra seg i morse( som vanligt ) jag ville inte gå upp.
Men när jag kom upp igår var mamma och dom andra vakna så man hade någon att prata med!
Idag sov hela familjen och det var helt dött i hela huset! Lite kusligt om jag ska vara ärlig!
Sen var det den lååånga vägen till bussen i det kalla vädret!
Men det gick ganska så fort att gå den biten men kom precis samtidigt som bussen :).
Så jag slapp att stå och vänta på den så länge, så det var precis lagom att komma :)!

När man kommer till skolan så sätter man sig i Dessan och tar en kopp te och en macka och väntar på att klockan ska gå!
Började 9.00 med första hjälpen i dramasalen, idag fick vi äntligen leka med låsas blod!
Ganska soft dag börjar kl 9.00 och slutade 12.00 sen satt man i skolan och väntade på att Simon och Linus skulle bli klara så man kunde hitta på något kul.

Hann inte mer än ditt så kom min älskling och Hämtade mig :D <3
Vad hade jag varit utan honom??
Svaret är: ingen speciell!!!
LOOOVE HIM!!!<3

Sen ät vi lite, sen bäede det av till Röda korset för ett möte om kompis grupperna :).
Det Var riktigt trevligt denna gång!! Alla pratade och hade underbara diskussioner mellan oss!!
Men tiden gick lite för fort!!
Tack för en bra kväll Mikis och alla andra!!!

Men det var skönt då fick man komma till lummelunda och mysa med älsk igen!! Har saknat det som f**n nu mär man varit hemma utan honom!!!
Nu väntar han på mig (a)!! <3

Bye bye!! See you!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar