söndag 20 mars 2011

En underbar dag!!!!

Jag har verkligen haft en jätte bra födelsedag!!! Många släktingar och många vänner på besök!!!
Jag har fått mycket fint och jag tycker verkligen att allt har varit bra!!
Jag fick besök av min halv syster och hennes mamma, och det tyckte jag var jätte mysigt att dom kom förbi!!!
Först kom Jezzie och tog en kopp kaffe :) Sen kom Emma och Veronica och fikade sen kom nästan hela släkten!!!
Bästa Linnea och Skåne kom oxå och fikade e stund sen kom Niklas, Eddie och Bhudda och nu kommer Linus " stampe" Simon "snigel" på besök!!! Jag kunde inte haft en bättre födelsedag!!!
Jag fick en ny parfym av Älskling och jag fick pengar av många!! Men det var långt ifrån alla som kom och det var lite tråkigt, men det kommer fler dagar att träffa dom på!!!
Av min underbara mamma, Janne och Noah fick jag shampoo och balsam och en bok!!!
Av svärmor och svärfar fick jag en klotter bok och ett presentkort på ålens!
Så nu jag har jag något att klottra ner mina tankar på!!! Jag tycker verkligen att det har varit jätte mysigt!!
Gladast blev jag över att Emma och Veronica kom!! Emma har jag inte träffat på JÄTTE länge, så det var kul att se henne igen!!!
Det var oxå kul att min familj fick träffa henne och prata med henne!!! Jag känner mig verkligen glad och det finns inget som kan sabba det!!
Och jag tackar för alla gratulationer på facebook!!! Tack till alla som uppvaktat mig på min dag!!!
Puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar