onsdag 16 mars 2011

Vååååååååååår!!!!!


Nu är äntligen våååren på väg!!!!
Så jag blir så glad solen är framme och den värmer faktiskt!!!
Det ska bli så skönt att det kommer vara vår när jag fyller år!
Det är den mysigaste årstiden som finns, älskar att fylla år på förvåren!!!
Jag och mamma har hittat en massa fina små snödroppar över allt i traädgården, iaf den delen som snön har försvunnit på!!!
Andra grannnar har fått fram massa små gula blommor överallt och jag är så glad!!!
Jag går ju på solenergi!!!
Sen i helgen blir det mycket!! Först fyller Linus och skåne dagen innan mig! På söndag är det min tur att fylle 19!!! Efter det så fyller fina Jezzie oxå år!!! Hmmm mycket midsommar barn hihi!!!
Men jag klagar inte över att fylla år i mars men det är inte så kul att fylla år om snän inte försvunnit!!! Tidigare har den ju haft en förmåga att komma tillbaka när den nästan försvunnit!!!!
Men nu får det inte komma mer snööö för då kommer jag bli ganska ledsen!!!
Men nu välskommnar jag våren och vill att den ska stanna och inte försvinna!!
Se kommer min födelsedag ganska snart oxå, och det ska bli skönt!! Då är det bara 365 dagar kvar tills jag fyller 20!!!
Det kommer jag säkert räkna ner till!!
Men nu måste jag snart gå till bussen så jag kommer in till stan i tid!!!!
Ska packa lite mat låda som jag ska ha med mig till praktiken!!
Men njut av våren som är på väg på riktigt nu!!!
Byebye från en solglad Julia!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar