torsdag 10 mars 2011

Nu sitter man här!!

Nu sitter man i sängen hemma och tar det lugnt efter en inte så jätte jobbigt dag! Men det har varit jätte trevligt!! Men längtar mer tills i moron om jag ska vara ärlig! I morhon ska man träffa älskade Elin igen!!
Har saknat henne har inte sett henne på en månad nu, och jag saknar henne jätte mycket!
I moron ska jag, älskling, Jezzie och Elin ut och äta och sedan glida vidare till bowlingen!!! det blev mycket bowling den här månaden, men inte att klaga på!
Det ska bli så jäkla jätte kul och jag längtar verkligen efter att få träffa mina underbara tjejer!! Hihi, och man har en snäll pojk som hänger med!! Samtidigt tyckte vi att vi får fira våran 1 år och 7 månaders dag då oxå!!
Neeeej jag vill att det ska vara i morgon!!! Och jag vill träffa mina Girl's I love them!!!

Och det närmar sig min födelsedag med stormsteg!! Det knnäs lite si o så kanske!
Vad händer det för speciellt när man fyller 19??? Ingenting alls, hoppas att det händer något kul ändå! Synd att man fyller på en söndag!
Hehe, då fyller jag 20 på en måndag.... hur mycket suger inte det??!?!
Undrar om man ska baka kakor lr om man ska ta affärens hembakta kakor?!?! De löser man med tiden!
På min önska lista ligger det inte mycket.
1. Sista bocken av Twilgth serien!!!
2. En parfyrm
3. Lite Pengar ( det behövs alltid ).
Sen vet jag inte vad jag skulle vilja ha mer, det är tanken som räknas ändå!!:D

Blääääää va jag blev trött just nu, kanske dags att gå och lägga sig?!? Det är ju en dag i morgon med! Och det ska bli en stört skön dag!!! Jag längtar verkligen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar