lördag 12 mars 2011

Tack för igår!!!

Jag vill bara säga tack till alla som var med igår!!! Jag hade verkligen jätte roligt igår!! Det var trevligt att träffa Elin igen!! Jag har verkligen saknat henne när hon har varit iväg.
Vi gick först Och åt på Etage och satt där och pratade länge vi snackade bara massa skit!
Jag åt en kyklingburgare och den var riktigt god faktiskt !
Jag hade trevligt och vi hade bra servic under våran tid där!
Sen var det dags att dra till bowlinghallen för att bowla!! Det gick lika bra som sist om inte sämre... Men jag är nöjd ändå! Dom andra är mycket bättre än jag, men det fans ju vissa som var nästan lika bra som jag ;).
Sen fans det vissa som var mycket bättre än jag, men det var riktigt kul! Efter en timmes bowling åkte vi tillbaka till Etage och satte oss där och lyssnade på karioken som sjöngs där!! Det fans vissa som var bra och vissa som var mindre bra. Men det ska vara roligt inget annat!
Sen blev jag och Jezzie sugna på att testa! och vi valde Tha cranberries med Zombie! Jag sjunger inte bra men det är bara för kul tänkte jag. Men jag hade Jezzie som sjunger väldigt bra med mig!!
Vi gick fram och sjöng som vi brukar göra. Vi tyckte att det gick jätte dåligt och sen fattade vi att det var en tävling.
Så hörde vi alla som gick vidare och sen var det bara 1:an kvar så vi trodde verkligen inte att vi skulle gå vidare!!
Men sen hörde vi det soom vi inte trodde
- Och på plats nummer 1 kommer JESSICA OCH JULIA! Hmm hur gick det till ?!?! Sen var det bara att sjunga en gång till! Och vi ska till final på etage 9/4 :D ! Sen satt vi där ett tag till efter ett tag!! sen var det skönt att komma hem efter en trevlig kväll ute med vännerna!!!

Byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar