lördag 5 mars 2011

Tack för en jätte bra dag/kväll!!!

I morse när man vaknade var man ganska trött!!! Men orkade inte ligga kvar i sängen och bli ännu tröttare!
Men så fort man såg lille bror så blev man glad! Sen hörde man av sig till bästa Linnea och kollade va dom skulle hitta på.
Det blev skridsko åkning på eftermiddagen och det var verkligen jätte kul... synd bara att man är som Bambi på hal is....! Men det gick bra ändå! Älsklingen åkte fort och duktigt och fick mig att se väldigt klumpig ut!
Men det blev inte så lång tid på ishallen tyvärr, men det finns mer tid till det. Sen åkte vi förbi Linnea och Skåne och satt där ett tag och då blev man ganska trött. Sen fick vi något slags ryck och bestämde oss för att åka och bowla! sen var det dags att åka hem och göra sig i ordning.
Det var väldigt kul att umgås med Linnea och Skåne!! bowlingen gick som alltid... Men jag missade inte första kasten som jag brukar göra!!
Älskling och dom andra var jätte duktiga, och jag var duktigare än jag brukar! Det var inte så många vändor i rännan den här gången men vist hamnade det några klot där också. Men sen kom det som en pang grej jag gjorde 3 strike på rad!!! Och det är jag lite kaxig för, och det får jag lov att vara för det var inte någon annan som fick det.
Till slut van Linnea med två poäng över Älskling, Skåne kom på tredje plats och jag kom sist även om jag gjorde en bra comeback.
Men jag blev nöjd ändå!
Sen åkte vi en sväng och kollade efter folk, och några hittade vi också!
Vi hittade Tom, Wendel, Nadja, Tobbe, Jesper, Jennifer 1, Jennifer 2 och Petra så vi var några stycken.
Men att stå inte och frysa är inte så jätte mysigt kanske så vi bestämde oss för att det skulle bli en tidig kväll för oss!
Hmm men klockan går fort när man sitter framför dumburken.....
Nu lockar sängen med ett varmt täcke väldigt mycket så jag ska lägga mig!!!

Byebye!!!!

Puss och Kranm och god natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar