måndag 21 mars 2011

Underbar kväll!!!!!!!!!!!!


Idag har det varit otroligt kul!!! Man var i skolan och träffade folk och hade trevligt!!! Man kom hem till en lycklig Noah som blev glad för att man kom hem!!!

Sen har man myst lite med han!! Sennare bar det av mot amor med Teres!!!! Skulle möta upp Niklas och Jakob där!!!

Vi spelade singstar och flumade som vanligt och allt kändes som gamla goda tiden!!!

Vi pratade om allt mellan himmel och jord!!! Umgick och vi alla var glada att det blev av!! Nu börjar man träffa dom kompisarna som en gång gjorde mig till den lyckligaste tjejen i roma!!! Men nu har jag ju min älskling som göra mig lycklig på en helt annan nivå!!!!!

Nej jag vill bara säga tack för allt och att vi ska umgås mer!!!

Ni kommer alltid finnas kvar hos mig!!!!

Älskar er på mitt egna lilla vis!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar